07
қараша
2024
Мектепалды сынып құжаттары
| р/с | Құжаттың атауы | Құжатты қарау | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 2022-2023 | 2023-2024 | 2024-2025 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| І. Мектепалды даярлық сыныбының құжаттары | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 1 | Жұмыстық оқу жоспары | құжат | құжат | құжат | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 2 | Перспективалық жоспар | құжат | құжат | құжат | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 3 | Циклограмма | құжат | құжат | құжат | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 4 | Күн тәртібі | құжат | құжат | құжат | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 5 | Ұйымдастырылған іс-әрекет кестесі (сабақ кестесі) | құжат | құжат | құжат | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 6 | Баланың жеке даму картасы | құжат | құжат құжат | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 7 | Баланың даму мониторингісі | құжат | құжат | құжат | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 8 | Тәрбиеленушілердің жетістіктерін мониторингілеу нәтижелері | құжат | құжат | құжат | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 9 | Топқа тәрбиешіні бекіту | құжат | құжат | құжат | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 10 | Ата-аналармен жұмыс | құжат | құжат | құжат | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 11 | Ата-аналармен жасалған келісімшарт және оларды тіркеу журналы | құжат | құжат | құжат | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 12 | Тәрбиеленушілердің тізімі | құжат | құжат | құжат | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 13 | МАД мұғалімдерінің форма 2 | құжат | құжат | құжат | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІ. Әдістемелік ұсынымдардың қосымшалары
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||